Sunday, September 12, 2010

Satu Cinta


ku memohon dalam sujudku padaMu
Ampunkanlah segala dosa dalam diri
Ku percaya engkau bisa meneguhkan pendirianku, keimananku

ku memohon dalam sujudku padaMu
Ampunkanlah segala dosa dalam diri
Ku percaya engkau bisa meneguhkan pendirianku,keimananku

Engkau satu cinta
Yang selamanya aku cari
Tiada waktu ku tinggalkan
Demi cintaku kepadaMu
Walau seribu rintangan
Kan menghadap dalam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya padaMu Ku pasrahkan

Engkau satu cinta
Yang selamanya aku cari
Tiada waktu ku tinggalkan
Demi cintaku kepadaMu
Walau seribu rintangan
Kan menghadap dalam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya padaMu Ku pasrahkan

Oh Tuhan
Selamatkanlah hamba ini
Dari segala fatamorgana dunia
Oh Tuhan
Jauhkanlah hamba ini dari hidup yang sia-sia

Engkau satu cinta
Yang selamanya aku cari
Tiada waktu ku tinggalkan
Demi cintaku kepadaMu
Walau seribu rintangan
Kan menghadap dalam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya padaMu

Engkau satu cinta
Yang selamanya aku cari
Tiada waktu ku tinggalkan
Demi cintaku kepadaMu
Walau seribu rintangan
Kan menghadap dalam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya padaMu

Engkau satu cinta
Yang selamanya aku cari
Tiada waktu ku tinggalkan
Demi cintaku kepadaMu
Walau seribu rintangan
Kan menghadap dalam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya padaMu

0 comments:

.:: AHLAN WASAHLAN::.

ShareThis