Thursday, October 28, 2010

Kekasihku.....Buah Hatiku....Sayangku.....

sayangku,
andai ini telah tertulis untukMu,
aku merelakan saja apa yang berlaku.

sayangku,
betapa aku sayang padamu,
setiap hariku adalah penting untukku,
tapi apakan daya,
aku juga tidak mahu ini semua berlaku.

sayangku,
aku tahu kau juga terlalu mencintaiku
aku tahu semua itu
tapi mustahil untuk kita bersama semula
kerana aku terlambat untuk mencintaimu.
bila ku rindu, ku tatap gambarmu,
sehingga kan aku membuatnya sebagai wallpaper di laptopku,
Bangunlah sayang, aku berharap padamu,
Hanya doa dari jauh dapat ku berikan kepadamu,
semoga kamu kembali sembuh seperti sediakala

sayangku,
dalam fikiranku hanya ada kamu,
setiap hari aku memikirkan tentangmu
cepatlah sembuh wahai sayangku,
aku berharap kekuatan untukmu

*Ya Allah,
berilah dia kekuatan untuk menghadapi hidup ini
berilah peluang untuk aku bertemu semula dengannya
Engkau telah menjauhkan aku dari dia,
adakah ini ad hikmahnya??
Ya Allah,
jika ini kekuasaanMu yang Engkau ingin tunjukkan kepadaku,
Aku redha Ya Allah....
Aku redha Atas segalanya...
Ya Allah aku memohon kepada Engkau,
Berilah aku peluang sekali lagi untuk bertemu dengannya,
walau dalam apa cara sekali pun.
aku memohon kepadaMu Ya Allah,
Hanya kepada Engkau aku memohon.... Aku yang mencintaimu...setulusnya

0 comments:

.:: AHLAN WASAHLAN::.

ShareThis